Általános Szerződési feltételek

1./ A szolgáltató adatai:

Kovácsné Németh Hanna
Székhelye: Kemenesmihályfa Hunyadi út 45
Adószáma: 53717803-1-38
Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató központ száma: MA 2001806
MA 20018065

Megbízott képviselők:
Németh Attila, és Némethné Bodnár Zsuzsa
Székhelye: 9500 Celldömölk Pápai út 18

2./ Általános szabályok:

Ezek az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a szálláshelynek és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásoknak szabályait, feltételeit. A szolgáltató külön szerződést kötött, utazás szervező, illetve szállást közvetítő cégekkel. Ezen cégeken keresztül érkezett szerződő foglalása nem írja felül a közvetítő Szerződési feltételeit.

3./ Szerződő fél

A szerződő fél, más néven vendég, /vendégek/ veszi igénybe szolgáltatásainkat. Amennyiben a Vendég közvetlenül adja le megrendelését a szolgáltatásra, úgy a vendég a szerződő fél.

Ha ezt a megrendelést harmadik személy, továbbiakban közvetítő adja le a szolgáltatónak, akkor a kapcsolat létrejöttét a közvetítő és a szolgáltató között megkötött szerződés szabályozza. Ekkor nem kell vizsgálni, hogy szerződésünkben a harmadik fél jogszerűen járt-e el.

4./ A szerződés létrejötte, módja, megkötésének ideje.

A vendég szóban, telefonon, személyesen, vagy írásban / e-mail, kapcsolatfelvételi űrlap/ elküldi foglalási szándékát. A foglalási szándékot minden esetben a szállás elfoglalása előtt 4 azaz négy nappal előtte kell jelezni. Ha ez az időtartam rövidebb a szolgáltatást nem áll módunkban teljesíteni. Last-minut foglalás nem lehetséges.

A szerződés a Vendég szóban vagy írásban leadott foglalásának a Szolgáltató írásban megküldött visszaigazolásával jön létre. A Szolgáltató nem jogosult vizsgálni, hogy visszaigazolását a Vendég megkapta, vagy sem. Ez egy megkötött szerződésnek minősül. Ha ez szóban történik, mint a foglalás és a visszaigazolás, akkor ez a cselekmény nem szerződés értékű. A megkötött érvényes szerződés időtartama minden esetben határozott idejű. A szerződés időtartamát csökkenteni minden esetben a Szállás-szolgáltató írásos hozzájárulásával történhet. A szolgáltató ebben az esetben jogosult az eredeti szerződésben kikötött ellenértékre. /Ha a Vendég szállásközvetítőt biz meg szerződése megkötésével, akkor a harmadik fél közvetítői jutalékot számláz a Szolgáltató felé. Ennek az alapja a Vendég és a Harmadik fél közti szerződés időtartama./

A szerződés időtartam hosszabbítására is van lehetőség, ha a Szolgáltató hozzájárul. A szolgáltatás ellenértéke növekszik, melynek feltételeit időtartamát szerződés módosításban írásban kell foglalni.

A szerződés megkötésekor a rendelkezésünkre álló adatokat, / vendég keresztneve,- vendég vezetékneve,-vendég neme,- vendég születési helye-, születési ideje,-vendég lakcíme,- állampolgársága,-irányítószáma,-idegenforgalmi adó kötelezettsége,- vagy mentesség oka- igazolvány száma/ küldünk a MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG ZRT. (továbbiakban: Társaság, Adatkezelő) által működtetett NEMZETI TURISZTIKAI ADATSZOLGÁLTATÓ KÖZPONT (továbbiakban: NTAK) felé.2021. szeptember 1-jétől a vendégadatok okmányolvasóval történő rögzítése a szálláshelykezelő szoftverekben, valamint azok továbbítása a VIZA rendszer számára minden magyarországi szálláshelyen, típustól és a férőhelyek számától függetlenül kötelező. A szerződéssel kapcsolatosan történt változásokról is minden esetben tájékoztatjuk a központot.

4.a/A szerződés megszűnése / Értesítési kötelezettség/

A szállás-szolgáltatás igénybevétele előtt a Szolgáltató a Vendéggel minden esetben a megadott kapcsolati elérhetőséggel beszélgetést kezdeményez, még akkor is ha harmadik fél képviseletében jött létre a szerződés. Ha a kapcsolatfelvétel során a Vendég, akár önhibáján kívül is rossz elérhetőséget, nevet, telefonszámot, vagy e-mail címet adott meg, vagy időközben megszűnt, megváltozott, és nem értesítette a Szolgáltatót, akkor a Szerződés hamis adatokra épül, így érvényességének hatályát, elvesztette. A szolgáltató nem vizsgálja a harmadék fél, vagy a Vendég szándékosságát. A szerződés feltétele az Általános szerződési feltételek ismerete, elfogadása, megismerése. Ha nem fogadja el a szerződés nem jön létre.

4.b/ Adatvédelem

A birtokunkba került adatokért felelősséggel tartozunk. / Részletes ismertetőt az Adatvédelmi tájékoztatónkban talál, melyet elolvasás után kellett elfogadnia. Ha ez nem történik meg, akkor a szerződés nem jött létre.

5./ Lemondási feltételek, határidők.

A szállás-szolgáltatás kötbérmentesen ingyenesen a szállás elfoglalása előtt 3 héttel azaz 21 nappal indoklás nélkül lemondható.

Kérjük Vendégeinket, hogy ha lehetséges, a foglalási változást, lemondást ne az utolsó pillanatban tegyék meg, adjanak lehetőséget a szállás értékesítésére, kiadására.

Lemondáskor nem érvényesítünk semmilyen kötbért, díjat.

5./a  A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

– a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott apartmant, illetve a létesítményt;

– a Vendég a házat a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 10.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá;

– a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, a Szolgáltató alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan pld, erőszakos viselkedést tanúsít;

– a Vendég fertőző betegségben szenved;

– a Vendégek száma nem lehet több, mint az apartmanban rendelkezésre álló ágyak és pótágyak száma. Ha a Szerződő fél a szolgáltató tudta nélkül, ezt a szabályt tudatosan megszegi, vagy tudtán kívül alkalmazza.

6./ Árak, fizetés módja.

A szolgáltató az árakat szabadon változtathatja. Eltérőek lehetnek. A mindenkori ár forintban értendő. Kivételt képez /Booking kiközvetítés mely euró alapú és a mindenkori árfolyammal számított forint érték a fizetési árérték./ Az árak tartalmazzák a jogszabályban előírt tartalmakat. Áfa, idegenforgalmi adó, stb.. A Szolgáltató, a ház, illetve az apartman bérleti díját határozza meg, teljesen független a vendégek számától. A vendégek száma viszont nem lehet több, mint az apartmanban rendelkezésre álló ágyak és pótágyak száma. A szolgáltató a kedvezmények mértékét az eltöltött napok alapján határozza meg. A vendégek létszáma ezt nem befolyásolja.

A szerződés szerint rögzített díjat, vagy egyéb szolgáltatás kérés esedékes ellenértékét a Szolgáltató előre a Vendég megérkezésekor készpénzben kéri el, és számlát állít ki. A Vendég megérkezése utáni szerződéskötés változás esetén is a fizetés, minden esetben készpénzben történik. A számla módosítása, nem áll módunkban, csak a Magyar Adó jogszabályoknak megfelelően. A számla kiegyenlítése forintban történhet. A számla is így kerül kiállításra.

Euró váltás forintra vagy fordítva nem lehetséges.

Fizetéskor hitelkártyát, csekket, utalványt /OTP Bank Széchenyi Pihenőkártyát, K&H SZÉP Kártyát, MKB Széchenyi Pihenőkártyát és Erzsébet Utalványt nem fogadunk el!

HÁZIREND

Köszönjük, hogy Apartmanjainkat választották szabadságuk, pihenésük célpontjául. Mindent elkövetünk annak érdekében, hogy nyugodt, örömteli napokat tölthessen nálunk.

1./ A szállás elfoglalása.
A Kedves Vendég a szobát, apartmant, a megjelölt időpontban 14 órakor foglalhatja el.

Ha ettől eltérő időpontot szeretne, akkor írásban kérjük szándékát rögzíteni. Igyekszünk ezt teljesíteni, de szükségünk van takarítási időre. Ez általában apartmanonként 2-4 óra. Nincs porta szolgálat, ezért kérjük Vendégeinket, hogy érkezésük előtt 1 órával, a megadott elérhetőségeinken tájékoztassanak minket, hogy a kulcsot és az apartmant átadhassuk.

Érkezésüket a megadott időpontban este 20-óráig tudjuk elfogadni. Megérkezéskor személyi okmányaik átadásával, majd regisztráción való részvételt követően foglalhatják el szállásukat.

Regisztráció nélküli vendéget sajnos nem áll módunkban fogadni. Ez állampolgári kötelezettségünk.

A ház sajnos nem alkalmas csoportok és háziállat fogadására.

A közös felelősségünkről:
Az apartmanunk elfoglalása előtt tájékoztatjuk Vendégeinket a szállásról, környezetéről, lehetőségekről, szolgáltatásainkról.

Ha Vendégeinknek megfelel a bemutatott szállás, akkor minden esetben a Magyar törvényeknek megfelelően igazolniuk kell adataikat.

A regisztráció és a szolgáltatás ellenértékének átadása után gondoskodunk adataik biztonságba helyezéséről.

A kulcs átadásakor bemutatjuk a szobát, a technikai felszerelést. Ismertetjük szolgáltatásainkat. Minden esetben tisztán, hiánytalanul, működőképesen adjuk át azt, hogy élvezhessék az itt töltött időt.

A vendégünk jogosult rendeltetésszerű használatukra. A rendeltetésszerű használat következtében is romolhat, törhet, piszkolódhat el dolog, melyet megtérítenie nem kell. A nem rendeltetésszerű használat esetében viszont kártérítési felelősséggel tartozik.

A szerződésben nevét adó Vendég felelősséggel tartozik az Őt kísérő személyekért. Ha a káresemény a nem rendeltetésszerű használat következménye, az okozott kárt meg kell térítenie. Az okozott kár mértékéről számlát állítunk ki és küldjük regisztrált Vendégünk címére.

Bár a szobák és technikai kialakításuk biztonságos, ezekért az itt tartózkodásuk idején, a szálláson, beleértve érkezés és távozás alkalmat is, Vendégeinket érhető baleseteikért és egyéb károkért sajnos viszont nem tudunk felelősséget vállalni.

Vendégünk az itt tartózkodás ideje alatt panasszal élhet, amit lehetőség szerint igyekszünk orvosolni, kijavítani. A panasztételi jog a szállás elhagyását követően megszűnik.

A hozzánk hozott műszaki cikkekért, értéktárgyakért, értékpapírokért, készpénzért, csak akkor vállalunk felelősséget, ha a vendég ezzel kapcsolatosan megbíz bennünket. Ingyenes széf szolgáltatásunk igénybevétele esetén minimálisra csökkenthető a felmerült veszteség.

A szállás füstmentes, ezért Dohányozni csak a kijelölt helyeken, a teraszon lehet.

Tüzet rakni kizárólag a kijelölt tűzrakó helyen a tűzvédelmi szabályoknak megfelelően lehet.

/A tűz mellet oltóanyag kell elhelyezni, gyúlékony anyagokat távol kell tartani…/

/A tűzifán, és a papíron kívül más anyagot égetni / műanyag, gumi/ szigorúan Tilos.

A szemetet mi is szelektíven gyűjtjük. Kérjük tegye ezt Ön is.

Közérdekű telefonszámok:

Mentők: 104

Tűzoltóság:105

Rendőrség: 107

Segélykérés:112

Hívjon bátran/ +36704583193- +36704583194    A látnivalók felfedezésére, információt nyújtunk.

Betegség, baleset, technikai probléma esetén segítséget adunk. Számíthat ránk! A lehető legjobb és a legolcsóbb megoldást választjuk, ajánljuk. Szolgáltatásaink használata 90%-ban ingyenes, vagy esetleg időpont egyeztetést igényel/azért mert nem mi nyújtjuk a szolgáltatást/ Pld.: gyógymasszázs! Házi állatokat mi is szeretjük, de nem mindenki van így. Nekünk is van kutyusunk, de a nyitott területek, és a gyorsabb takarítás miatt sajnos nem tudunk fogadni őket.

2./A szállás elhagyása 
Vendégeink 10 óráig hagyhatják el a szállást. Ha más időpont lehetséges kérjük ezt telefonon, akár SMS-ben jelezzék. Reméljük, hogy jól érezték magukat. Szeretnénk, ha megosztanák velünk tapasztalataikat, hogy szállásunkat még színvonalasabbá tehessük.
A szálláson nincs recepció/ portaszolgálat, így a kulcsot a megbeszélt módon adhatják vissza.
Vendégeink távozásakor a szállás műszaki állapotát, átadás átvételét bizalmi kérdésként kezeljük.

Köszönjük, hogy idejét nálunk töltötte. Szeretettel visszavárjuk!
Szép napot: Hanna, Zsuzsa, Attila